3508 Miskolc, Futó út 70. +36 46 431 745 H-P: 08:00-22:00 Szo-Va: 08:00-20:00

Ahhoz, hogy elérd a kitűzött célodat, és a tested edzése közben is remekül szórakozz, a csoportos órák keretei a legmegfelelőbbek. A többiek jelenléte hatalmas motivációt jelenthet számodra. Ahhoz, hogy könnyebben megtaláld a számodra legmegfelelőbb mozgásformát, könnyebben eligazodj a lehetőségek között, az órák jellegének rövid ismertetőjével segítünk a döntésben.

ALAKORMÁLÓ ERŐSÍTŐ

Az egyik legnépszerűbb óratípus, amely bárkinek ajánlott. Egyszerű, nem koreografált óra, ahol az egész testet átmozgatjuk, izmainkat tónusba hozzuk, de nem növeljük annak méretét. A magas ismétlés számnak köszönhetően szálkásítjuk a testet. Az órán használunk különböző eszközöket is, pl. step pad, kézisúly, labda, gumiszalag.

HOT-IRON

Ha szálkás és definiált izmokra vágysz, akkor ez a Te órád! Ez egy súlyzó rudas, zenére végrehajtott csoportos edzés. A cél az arányosabb izomzat, valamint az erő és állóképesség fejlesztése. Ez az egyedülálló edzésmódszer, amelynek utó-zsírégető hatása van, ugyanis regenerálódás közben is folytatódik a kalóriák égetése. Élettani hatásai. nő a csontsűrűség, erősödik az immunrendszer, javítja a szívműködést, anyagcserét.

SPINRACING

Ha a fogyás a cél, akkor ez a te órád! Nemtől és kortól függetlenül mindenkinek ajánlott. Zenés, csoportos kerékpározós aerob-edzésprogram, ahol nemcsak a lábat, hanem a felső testet is megdolgoztatjuk. Ízület kímélő. Pozitív élettani hatásai: javuló állóképesség,  edzett szív, rugalmas érrendszer, oldja a stresszt és nagy a kalória felhasználása. Azok számára is ajánlott, akik csak kikapcsolódnának jó zenére, jó társaságban.

KÖREDZÉS

Ez egy igazán pörgős, intenzív edzés, kevés pihenővel. Akár a testsúlycsökkentés, akár az állóképesség növelése a cél, vagy a fittség megtartása, a köredzés nagyszerű módszer erre. A gyakorlatokat folyamatosan, egymás után (körforgás szerűen) hajtjuk végre, kevés pihenővel. Az „állomásokon” különféle eszközöket használunk, hogy színesebbé tegyük az órát, pl. kettlebell, gfex, medicinlabda, rúd-tárcsa, saját testsúly gyakorlatok. Kifejezetten fejleszti a kondíciót, pozitív hatással van a keringésre és a légző rendszerre. Az edzések igenváltozatosak, nem lehet megunni!

KETTLEBELL

A kettlebell edzés egy remek módszer, amivel rövid idő alatt formába hozhatod magad. A kettlegel egy vas (gömb) súlyzó, aminek fogantyúja van. Teljes testet átmozgató gyakorlatokat végzünk. Kiválóan fejleszti az erő-és állóképességet, valamint kiválóan edzi a törzs izmait, ezért hátfájásra kifejezetten ajánlott. Az óra folyamatos, intenzív gyakorlatokból áll, kevés pihenővel. A gyakorlatok alatt a láb, hát, kar, has folyamatos feszítés alatt van.

TABATA

Az egyik „leggyilkosabb” leginkább zsírégetőbb edzésmódszer! 20 mp munka 10 mp pihenővel több körön keresztül. Az edzésen általában a saját testsúlyunkat használjuk. Azoknak ajánlom ezt az órát, akik szeretik a kihívásokat és szeretnek kilépni a saját komfortzónájukból.

AQUA AEROBIC

Ezt a mozgásformát mindenki szereti. Csak elszántság kell hozzá, hogy elinduljunk és mozogjunk egy jót a medencében szakember irányításával. Nincs stressz, csak jó hangulat. Ha egy-egy mozdulatot  elrontunk, jót nevetünk rajta, hiszen a víznek áldásos hatása van a mozgásra. A víz „sűrűségéből” adódóan nagy ellenállással végezzük a gyakorlatokat, amit nem érzünk megerőltetőnek, könnyűvé, egyszerűvé válik minden. Ugyanakkor mégis minden szervünkre, izmunkra, ízületünkre jótékony hatással van. Idősebb korban is nagyon könnyen végezhető mozgásforma, igazi örömforrás. Mindezt a mi Wellness Clubunkban teljesen intim közegben végezhetik vendégeink „kis” csoportban (maximum 10 fő).

AERO KICH BOKSZ

A távol-keleti küzdősportok és a nyugati világ fitness tréning koncepcióinak elegyeként alakult ki. Egyszerű elemekből épül fel, nem koreografált, bárki számára követhető intenzív edzésforma. Állóképesség fejlesztő tréning magas kalória felhasználással.

ALAKFORMÁLÓ

Különböző eszközökkel végzett szálkásító tréning. Az órákon használt eszközök: Kettlebell, Flexi-van, X-Co, Softball, Born plusz különböző súlyzók.

BODY ART

Eszköz nélküli funkcionális tréning. Különböző szintek forgó rendszerben jelennek meg az órákon. Basic óra: légzésritmusban
Dynamic: önerő és dinamika egy órában.
Deepwork: legmodernebb edzésmódszerrel végrehajtott dinamikus változás

FEEL THE POWER

Aerobic kombinációs bemelegítés után ütésekkel, rúgásokkal kombinálva zajlik az intenzív első szakasz, mely felkészít a későbbi köredzés felejthetetlen élményére. Minden fontos és problémás izomcsoport célzott igénybevétele után gyere és érezd Te is micsoda erőt ad egy ilyen pörgés.

FULL KONDI

Teljes alakformálás zsírégető pulzus tartományban, különböző szerek használatával (pad, gumikötél, súlyzó). Ha egyszerre szeretnél fogyni és erősödni, gyere, ne habozz tovább!

GYMSTICK

Speciális gumiköteles ellenállással végzett izomerősítő, tonizáló, szálkásító tréning. Erősítő és cardio blokkokkal.

STEP & BODY

Dinamikus és erősítő blokkok váltakozásával érünk el zsírégető és tonizáló hatást az óra során. Minden órán egy-egy izomcsoport kap kiemelt szerepet. Hatás: testsúly csökkenés, izom definiálás.

INTERVALL MIX

Az edzés intervall és funkcionális erősítő elemek kombinációjára épül. Az óra alatt különböző blokkok váltják egymást. Egy-egy blokkban mindig két,  főizomcsoport vesz részt, ezáltal elkerüljük, hogy az izom kifáradása miatt a gyakorlatokat helytelenül végezzük. Az edzés neve a változó intenzitású mozgásra épül, mivel az aktív és pihenő szakaszok váltják egymást. Az óra serkenti az anyagcserét, – ha maximális erőbedobással végezzük a blokkokat, az egyik leghatékonyabb zsírégető mozgásforma. Azoknak ajánljuk, akik viszonylag gyorsan szeretnének eredményt elérni, formás, szálkás testet szeretnének.

FUNKCIONÁLIS KÖREDZÉS

Ettől az edzéstípustól izmosabb, erősebb, kitartóbb lehet. Egy adott feladat akár több izomcsoportot is megmozgat egyszerre. Izomnövelésre és zsírégetésre egyaránt alkalmas. Igen változatos, hiszen többféle eszközt is igénybevételével zajlik az óra. Aki szereti a kihívásokat annak ez az óra egy nagyon jó választás.

TRX ALAPÚ FUNKCIONÁLIS KÖREDZÉS

A test természetes képességeit erősíti, melyek segítségével egy esztétikailag formásabb izomzatot kapunk. A hevederes edzéssel végtelen számú gyakorlat végezhető, mely a teljes testet megmozgatja, mivel edzés közben a saját testsúlyunkat használjuk és könnyen módosíthatjuk a terhelés nagyságát (pl. dőlésszög megváltoztatásával). Ez az edzés nagyon intenzív, mert magas a kalória felhasználás, mely a regeneráció időszakában is folytatódik. Ezzel az edzéssel az erő és az állóképesség egyaránt fejleszthető.